Kivi za miren spanec

Znanstveniki s Tajvana so odkrili, da so z antioksidanti bogata živila odlični zavezniki v boju proti nespečnosti. Zlasti kivi je pri tem najučinkovitejši, saj vsebuje veliko serotonina, hormona, ki je odgovoren za mnoge psihološke procese in izboljšuje spanec.

V raziskavi, ki je potekala leto dni, se je izkazalo, da pomaga ljudem, ki trpijo zaradi nespečnosti. Za pozitivne učinke sta dovolj že dva na dan, vendar ne tik pred spanjem, ampak vsaj dve do tri ure prej, preden ležete k počitku. Podoben učinek ima tudi ananas.

Nič kave in čaja

Ko se približuje večer, se izogibajte kofeinu. Namesto skodelice kave ali pravega čaja si v popoldanskem času privoščite skodelico toplega mleka, po možnosti z dodatkom meda.

Lahka večerja

Mleko, skuta, zelena zelenjava in beljaki so najboljša živila za premagovanje nespečnosti. Najpomembnejše je, da hrana, ki jo zaužijete zvečer, nima veliko energije, v nasprotnem primeru bo motila vaš nočni počitek.

Jabolko pred spanjem

Nekdaj je veljalo, da pred spanjem ni priporočljivo jesti jabolk. Sodobni strokovnjaki za prehrano pa pravijo, da bi morali vsak večer, preden odidete v posteljo, pojesti jabolko, ki pozitivno vpliva na spanje. Poskusite, vsaj dokler se ne pojavijo še novejši strokovnjaki ...

Kaj pa zjutraj?

Ko boste končno uspeli premagati nespečnost, bi zjutraj še kar spali in spali. Da bi se lažje prebudili, si privoščite kozarec tople vode z limono. Počakajte pol ure in si nato pripravite najpomembnejši dnevni obrok: zajtrk. Na kavo raje pozabite, saj je diuretik, zato boste po njej kmalu še bolj utrujeni.

Dominor - Naravna podpora pri psihični preobremenjenosti in izgorelosti

Povezani produkti