Vaje pri bolečinah v kolenu

Vaja pri bolečinah v kolenu 1

VAJA 1: Ko ležite na hrbtu, kolena pritisnite ob tla, stopala potegnite navzgor.

Vaja pri bolečinah v kolenu 2

VAJA 2: Ko ležite na hrbtu, pokrčite eno nogo in jo pritegnite k prsim kolikor morete.

Vaja pri bolečinah v kolenu 3

VAJA 3: Leže na trebuhu medenico pritisnite on podlago. Nogo pokrčite koliko lahko, nato nogi zamenjajte.

VAJA 4: Usedite se na stol. Med gležnje dajte žogo in jo dvigujte.

VAJA 5: S hrbtom se naslonite ob steno in počasi drsite ob njej kolikor daleč proti tlom.

  • Priporočamo, da vaje izvajate vsak dan.
  • Izberite si trdo podlago, na katero lahko položite odejo ali posebno telovadno blazino.
  • Vedno poslušajte svoje telo in nikar ne pretiravajte, saj si lahko s tem škodujete! Za začetek bo dovolj 3-5 ponovitev, kasneje do 10.
  • Če bolečine kljub vsem ukrepom ne pojenjajo v 4-6 tednih, obiščite zdravnika, ki bo z dodatnimi preiskavami postavil diagnozo in priporočil ustrezno zdravljenje.

Krema Liberin - Za masažo v predelu mišic in sklepov.

Povezani produkti

  • Krema Liberin

    Za nego v predelu mišic in sklepov