Vaje pri bolečinah v križu

Vaja pri bolečniha v križu 1

VAJA 1: Pomembno je, da bremena pravilno dvigujete. Tako zelo zmanjšate obremenitev hrbtenice. S pravilnim načinom dvigovanja lahko brez škode dvignete težje breme, medtem ko z nepravilnim dvigovanjem lažjega bremena povzročite hrbtenici veliko škodo. Ne glede na vašo aktivnost ali položaj je vselej najboljše, da ohranjate normalne krivine hrbtenice. Tako boste kar najbolj pravilno razporedili in ublažili pritiske nanjo.

Vaje pri bolečinah v križu 2

VAJA 2: Ko ležite na hrbtu, si podprite vzglavje in kolena.

Vaje pri bolečinah v križu 3

VAJA 3: Ko ležite na boku, naj bo boleča noga zgoraj. Pokrčite jo in podprite z blazino.

Vaje pri bolečinah v križu 4

VAJA 4: Pokleknite na tla, roki iztegnite in se nagnite naprej do tal ter se usedite na pete. Dihajte umirjeno. S to vajo sprostimo hrbtenico.

Vaje pri bolečinah v križu 5

VAJA 5: Leže na hrbtu pokrčite noge. Objemite jih z obema rokama in pritegnite k prsim. 

Vaje pri bolečinah v križu 6

VAJA 6: Leže na hrbtu pokrčite eno nogo. Objemite jo z obema rokama in pritegnite proti prsim. Nogi izmenjujte.

Vaje pri bolečinah v križu 7

VAJA 7: Postavite se v položaj mačke. Usločite hrbtenico navzdol, glavo dvignite kar se da visoko. Nato upognite hrbet navzgor, glavo pa spodvihajte med roki. Izmenično ponavljajte.

  • Priporočamo, da vaje izvajate vsak dan.
  • Izberite si trdo podlago, na katero lahko položite odejo ali posebno telovadno blazino.
  • Vedno poslušajte svoje telo in nikar ne pretiravajte, saj si lahko s tem škodujete! Za začetek bo dovolj 3-5 ponovitev, kasneje do 10.
  • Če bolečine kljub vsem ukrepom ne pojenjajo v 4-6 tednih, obiščite zdravnika, ki bo z dodatnimi preiskavami postavil diagnozo in priporočil ustrezno zdravljenje.

Krema Liberin - Za masažo v predelu mišic in sklepov.

Povezani produkti

  • Krema Liberin

    Za nego v predelu mišic in sklepov