Vaje za kolk

Vaja za kolke 1

VAJA 1: Leže na hrbtu in pokrčite nogo kolikor lahko. Ponovite z drugo nogo.

Vaje za kolk 2

VAJA 2: Leže na hrbtu eno nogo pokrčite in jo z obema rokama pritegnite k sebi, kolikor lahko. Drugo nogo pritiskajte ob podlago. Nato zamenjajte nogi.

Vaje za kolk 3

VAJA 3: Leže na hrbtu kolena rahlo pokrčite. Dvignite medenico in stisnite zadnjico. Zadržite nekaj sekund. Stopala in roke se medtem dotikajo podlage.

Vaje za kolk 4

VAJA 4: Leže na trebuhu nogo pokrčite za 90°. Malo jo dvignite in zadržite nekaj sekund. Nato nogi zamenjajte.

  • Priporočamo, da vaje izvajate vsak dan.
  • Izberite si trdo podlago, na katero lahko položite odejo ali posebno telovadno blazino.
  • Vedno poslušajte svoje telo in nikar ne pretiravajte, saj si lahko s tem škodujete! Za začetek bo dovolj 3-5 ponovitev, kasneje do 10.

Krema Liberin - Za masažo v predelu mišic in sklepov.

Povezani produkti

  • Krema Liberin

    Za nego v predelu mišic in sklepov