Vaje za krepitev mišic

VajaZaMisice1

VAJA 1: Ko ležite na hrbtu, pokrčite nogi. Zadnjico pritisnite ob tla, ob enem stisnite trebušne mišice. Malo zadržite, potem pa sprostite mišice. 

Vaje za mišice 2

VAJA 2: Ko ležite na hrbtu, pokrčite nogi. Glavo in ramena potegnete proti kolenom, zadnjico pritisnete ob tla. Zadržite nekaj sekund, potem se uležite nazaj in sprostite mišice.

Vaje za mišice 3

VAJA 3: Leže na hrbtu pokrčite noge. Dvignite zadnjico in stisnite mišice. Zadržite nekaj sekund, nato se uležite nazaj in sprostite mišice.

Vaje za mišice 4

VAJA 4: Leže na hrbtu pokrčite eno nogo in jo potiskajte proti glavi. Z nasprotno roko jo odrivajte v smeri podplata. Izmenjujte nogi.

Vaje za mišice 6

VAJA 5: Leže na boku pokrčite spodnjo nogo. Dvigujte iztegnjeno zgornjo nogo.

Vaje za mišice 6

VAJA 6: Lezite na trebuh. Dvignite levo nogo in desno roko. Zadržite. Obraz imejte ves čas obrnjen proti tlom. Roki in nogi izmenjujte.

Vaje za mišice 7

VAJA 7: Postavite se na vse štiri. Eno nogo iztegnite nazaj, da bo vzporedna s tlemi. Zadržite nekaj sekund, nato zamenjajte nogi.

  • Priporočamo, da vaje izvajate vsak dan.
  • Izberite si trdo podlago, na katero lahko položite odejo ali posebno telovadno blazino.
  • Vedno poslušajte svoje telo in nikar ne pretiravajte, saj si lahko s tem škodujete! Za začetek bo dovolj 3-5 ponovitev, kasneje do 10.
  • Če bolečine kljub vsem ukrepom ne pojenjajo v 4-6 tednih, obiščite zdravnika, ki bo z dodatnimi preiskavami postavil diagnozo in priporočil ustrezno zdravljenje.

Krema Liberin - Za masažo v predelu mišic in sklepov.

Povezani produkti

  • Krema Liberin

    Za nego v predelu mišic in sklepov