Splošni pogoji poslovanja

S Spletno trgovino Carso (v nadaljevanju »spletna trgovina«) upravlja podjetje Carso d.o.o., ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).

Prosimo, da pozorno preberete splošne pogoje poslovanja spletne trgovine, saj vas ti zavezujejo s trenutkom, ko vstopite v našo spletno trgovino. Šteje se, da ste z vsako transakcijo, opravljeno prek naše spletne trgovine, seznanjeni s celotno vsebino splošnih pogojev in ste v ponujene splošne pogoje privolili brez omejitev.

Storitve spletne trgovine lahko koristite kot gost ali uporabnik.

Ob registraciji v sistem pridobite uporabniško ime, ki je enako naslovu vaše e-pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec, ki je starejši od 18 let postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Ponudnik si pridržuje pravico do kakršnih koli sprememb splošnih pogojev poslovanja brez posebne najave. Spremembe veljajo od trenutka objave in so za uporabnika zavezujoče.

Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24 ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje preko naše spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi prodajo nekaterih ali celo vseh izdelkov ali da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine.

Splošni pogoji Spletne trgovine Carso so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2).

Podjetje Carso d.o.o posluje v skladu z določili Zakona o davčnem potrjevanju računov.

Prodajalec mora za dobavo blaga ali storitev izdati račun in ga izročiti kupcu. Kupec mora prevzeti račun in ga zadržati neposredno po odhodu iz poslovnega prostora.

Pri poslovanju preko spleta  bo podjetje Carso d.o.o. izdal račun ob pošiljanju blaga kupcu oziroma ko bo blago odpremljeno. Ko bo račun izdan, ga je potrebno potrditi s strani Fursa.

Pri prodaji preko spleta mora Carso d.o.o. račun izdati najkasneje v trenutku, ko od kupca prejme plačilo in ko je opravljena dobava blaga oziroma storitve.

Ko pri prodaji preko spleta kupec plača s pomočjo plačilne ali kreditne kartice, mora biti račun izdan najkasneje ob dobavi. » V praksi bomo izdali račun ob pošiljanju blaga kupcu oziroma ko bo blago odpremljeno. 

Postopek nakupa

Če si želite ogledati, kaj je na voljo za nakup, enostavno prebrskajte spletni katalog izdelkov.

Izdelke lahko naročite tudi na brezplačni telefonski številki 080 64 37 med delavniki od 8. do 15. ure.

Naročila, oddana po 13. uri, bomo obdelali naslednji delovni dan, zato rok dostave začne veljati z naslednjim dnem.

Izdelek, ki ga želite naročiti dodate v košarico in določite količino. Po uspešno izbranih artiklih vas  povabimo k registraciji oz. prijavi v klub Carso. Včlanitev  oz. registracija v Klub Carso je preprosta in zahteva le nekaj trenutkov vašega časa. Včlanite se lahko preko spletnega obrazca, na telefonski številki 01 58 99 234 ali preko e-pošte (na naslovu klub@carso.si prosite za prijavnico, ki vam jo bomo poslali po pošti). Ob prejetju izpolnjene in podpisane prijavnice, vas bomo včlanili v klub. Več o klubu Carso in njegovih prednostih si lahko preberete tukaj

Po registraciji boste lahko dostopali do vašega »osebnega profila«. Kupovanje z registracijo poteka enostavno, saj so v vašem osebne profilu zabeleženi vaši podatki, naslovi dostav in pretekli nakupi. Tako lahko enostavno  spremljate svoje pretekle nakupe.

V spletni trgovini lahko seveda nakupujete tudi kot gost in se ne potrebujete registrirati. Vendar vam ob tem ne moremo zagotoviti poenostavljenega nakupovanja (podatke vpisujete vedno znova), nimate osebnega profila in zgodovine nakupov. Predvsem, pa ne morete koristiti ugodnosti kluba Carso.

Koraki procesa nakupa:

1. korak – dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico

Izdelek, ki ga želite kupiti dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb (»Dodaj v košarico«). Izdelki so razvrščeni po posameznih kategorijah oz zdravstvenih težavah. Poiščete jih lahko tudi s pomočjo iskalca. Za več informacij o izbranem izdelku kliknite na sliko ali na  ime izdelka. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. Ko z dodajanjem zaključite, lahko kasneje nadaljujete z nakupovanjem, ali zaključite nakup. V prvem primeru, se bodo izdelki v košarici shranili za kasnejši nakup. Izdelke v košarici lahko tudi poljubno odstranite (s klikom na gumb košarico) oziroma poljubno spreminjate količino.

2. korak – izbira plačilnega načina in dostave (registracija, vnos naslova za plačilo in dostavo)

Če ste registrirani uporabnik, vpišite svoje uporabniško ime in geslo v za to namenjeni polji. Neregistrirani uporabniki kliknite gumb »zaključek nakupa kot gost« in izpolnite obrazec »Moji podatki«, kjer so polja označena z zvezdico (*) obvezna. Vnos svojih podatkov potrdite s klikom na gumb »Nadaljuj z nakupom«.
Naslov za dostavo naročenega blaga se izpiše avtomatsko in je enak naslovu, ki ste ga vnesli v obrazec »Moji podatki«. Če želite naročene izdelke prejeti na drug naslov (npr. v službo) ali jih poslati nekomu za darilo, kliknite v polje »Dostava na drug naslov« in nato vpišite zahtevane podatke. V tem primeru bo račun poslan naročniku, izdelki pa naslovniku. S klikom na »Nadaljuj z nakupom« pridete na stran, kjer morate izbrati med ponujenimi načini plačila.

3. korak – plačilo (preverba naročila, izbira plačilnega načina in potrditev oz. zaključek nakupa)

Preden kliknete na gumb za zaključek nakupovanja »Zaključi nakup«, še enkrat preverite, če je seznam naročenih izdelkov pravilen. Preverite tudi naslov dostave. Prosimo, da v tem koraku izberete ustrezen način plačila in kliknite na »Zaključi nakup«. Vpišite zahtevane podatke in s klikom na gumb »Kupi« potrdite oz. zaključite nakup.

Potrdilo o uspešno poslanem naročilu boste prejeli na vaš e-naslov.

Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče ali spremeni v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo odposlano.

Naročilo lahko spremenite ali od njega odstopite, tako da pošljete elektronsko sporočilo na naslov info@carso.si z navedbo številke naročila in želenimi spremembami. Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna.